Bland alle de tørre ingredienser sammen i en skål.
Kom vand og olie i og rør det godt sammen.
Blandingen skal være fast men også klistret.
Kom blandingen ud på en stykke bagepapir og læg endnu et stykke over.
Rul dejen ud med en kagerulle, uden bagepapiret hænger dejen fast, og du vil ikke kunne få den flad og ensartet.
Rul den ud så den nogenlunde vil dække en bageplade.
Den præcise størrelse er ikke så vigtig, det vigtigste er at den er jævn.
Tænd ovnen på 180 grader (varmluft).
Tag det øverste stykke bagepapir af og skær ca. 18 stykker, du kan selv bestemme størrelsen på stykkerne (fx 2 snit vandret og 5 snit lodret).
Kom bagepladen i ovnen i ca. 18 minutter.
Lad knækbrødet afkøle på en bagerist. Velbekomme!